beautilife

۲۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید بک لینک edu

خرید بک لینک edu

در این پست به معرفی یکی از منحصر به فردترین خدمات سئوبلک ینی “خرید بک لینک edu”
برای شما عزیزانی که میخواهید رتبه سایت خود را افزایش دهید میپردازیم.

ابتدا به معرفی یکی از قوی ترین بک لینک ها ینی بک لینک edu میپردازیم
و تاثیراتی که بر رتبه سایت شما دارد را بیان میکنیم.
با سئوبلک همراه باشید.

شما هم مشکل افزایش رتبه در گوگل دارید؟

امروزه قرار گرفتن در نتایج بالای گوگل میتواند کسب و کار شما را متحول کند. خوب است بدانید گاها حتی فقط یک رتبه نسبت به رقیب خود بالاتر بودن میتواند ماهانه میلیونها تومان سود بیشتری را نصیب شرکت شما نماید. ما در شرکت عصر رایانه دارای یک تیم تخصصی بهینه سازی سایت و سئوی بسیار مجرب و با دانش به روز هستیم که امکان ارائه برترین خدمات در زمینه سئو از کوچکترین سایتها تا بزرگترین سایتهای تجاری را داریم.

اگر فکر میکنید کسب و کار شما جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو ندارد سرویسهای سئوی ما میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اگر شما هم از قدرت بک لینکها در سئو و رتبه گوگل اطلاع دارید، ما سرویسهای ویژه خرید بک لینک دائمی با کیفیت را به شما توصیه میکنیم. بک لینک های ارائه شده توسط ما بصورت دائمی بوده و هرگز حذف نخواهند شد و شما نیاز به پرداخت ماهانه و … ندارید.

خرید بک لینک edu

بک لینک زمانی خوب است که منبع آن با کیفیت باشد و از سایتهای با کیفیت و مورد اعتماد گوگل ارسال شده باشد. گوگل سایتها را بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند پیج رنک ، قدرت دامنه، میزان اعتماد و … دسته بندی می کند. یکی از این فاکتورها پسوند دامنه هاست. دو پسوند edu و gov مورد اعتماد ترین سایتها از نظر گوگل هستند، چرا که گوگل میداند صاحبان این سایتها اشخاص نبوده و این سایتها متعلق به ارگانهای دولتی (پسوند gov) و یا موسسات آموزشی (پسوند edu)  می باشند. بنابراین داشتن بک لینک از اینگونه سایتها در اعتبار سایت شما اهمیت بسیار زیادی دارد.

مختص شما:  تست بک لینک

در این سرویس سئو ما برای شما 100 بک لینک با کیفیت و با قدرت بالا از این گونه سایتها ارائه میکنیم
که میتواند در رتبه گیری سایت شما بسیار تاثیر گذار باشد
و اعتماد گوگل را به سایت شما بطور ویژهای افزایش دهد.

 

علت اهمیت بک لینک های edu و gov چیست؟

سایتهایی که با دامنه edu هستند، مخفف education یا همان آموزشی هستند و سایتهای با دامنه gov در واقع مخفف Government به معنی دولت یا دولتی هستند. دریافت بک لینک از این سایتها برای گوگل و موتور های جستجو ارزش ویژه ای دارد، چرا که بک لینک گرفتن از این سایتها کار آسانی نیست و دوم اینکه بک لینکهای edu و gov از نظر گوگل می تواند یک منبع طبیعی و واقعی و بدور از اسپم برای سایتهای با ارزش باشند.

بک لینک های EDU و GOV از ارزش بالایی نزد موتورهای جستجو برخوردار می‌باشند.به دلیل اینکه مالکین این نوع دامنه ها معمولا دانشگاه ها و مراکز دولتی می‌باشند به همین دلیل لینک گرفتن از این سایت ها به نوعی تایید سایت شما از طرف سایت های معتبر بوده و این موضوع برای موتورهای جستجو نیز مهم می‌باشد که در نهایت منجر به افزایش رنک شما در نتایج جستجو خواهد شد.

بک لینکهای edu آنقدر ارزش خاصی در بین بقیه بک لینکها دارند که سایتها و نرم افزارهای آنالیز بک لینک، تعداد بک لینکهای edu یک سایت را هم بطور مجزا نمایش می دهند. یعنی پس از بررسی یک سایت، مثلا بررسی میکنند که این سایت 200 بک لینک دارد و 20 بک لینک edu هم دارد.

مختص شما:  ابزار ساخت بک لینک

خرید بک لینک edu

توضیحات پکیج خرید بک لینک edu

این پکیج اقتصادی 100 بک لینک  EDU  را شامل می‌شود. همه این بک لینک ها به صورت دستی و کاملا طبیعی ایجاد شده و از این نظر کاملا امن می‌باشند. علاوه بر این، انکر تسکت های استفاده شده در ساخت بک لینک نیز کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل خواهد بود تا خطر پنالتی شدن، سایت شما را تهدید نکند.

ویژگیهای این سرویس منحصر بفرد:

  • به علت اینکه این لک لینک ها در سایت های خارجی ساخته میشوند؛ احتمال حذف آن ها وجود دارد.
    در نتیجه تعداد 20 عدد بیشتر برای اطمینان بیشتر ساخته میشود.
  • تمامی دامنه ها از پیج رنک و قدرت AUTHORITY بسیار بالایی برخوردارند.
  • 100% از نظر الگوریتمهای گوگل پاندا، پنگوئن و هامینگبرد امن می باشند.
  • تمامی بک لینکها کاملا طبیعی بوده و اکثرا بصورت Dofollow میباشند.
  • بعد از ایجاد بک لینک ها و اتمام کار، یک فایل اکسل که حاوی تمامی بک لینک های ایجاد شده است، برایتان ارسال خواهد گردید.

خرید بک لینک edu

نکات لازم در ثبت سفارش این پکیج بک لینک

  • شما می‌توانید بعد از پرداخت مبلغ پکیج ۱ الی ۱۰۰ کیورد برای ما ارسال کنید.
  • به دلیل انگلیسی بودن سایت ها، کیوردهای ارسالی شما نیز باید انگلیسی باشند(معادل انگلیسی کیوردها)
  • مدت زمان ایجاد بک لینک ها ۷ الی ۱۰ روز کاری می‌باشد.
  • برای سفارش پکیج خرید با شماره 09176746951 تماس حاصل فرمایید.

قیمت خرید بک لینک edu

قیمت خرید پکیج 100 عدد بک لینک edu با 50% تخفیف تنها 2$(دلار) میباشد.
با توجه به قیمت دلار در سال 98 قیمت این بسته حدود 20 الی 30 هزار تومان میباشد.
پرداخت به صورت ریالی و با کارت هابی عضو شتاب صورت میگیرد.

  • علی عارف نیا
  • ۰
  • ۰

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

در این مقاله به معرفی تمام ابزارهای ایمیل مارکتینگ میپردازیم.
با سئوبلک همراه باشید.

اپلیکیشن Hemingway

شما می‌توانید ایمیل‌های خود را به این ویرایشگر آنلاین اضافه کنید و بازخوردهایی دریافت کنید. این اپلیکیشن، یک استایل مینیمالیست و واضح را برای محتوای شما به ارمغان می‌آورد و به شما کمک می‌کند تا با خواننده خود ارتباط برقرار کنید. این برنامه یک ابزار نوشتاری است که به شما کمک می‌کند تا ویرایش کنید، حالت غلط‌یابی را فعال کنید، دارای خروجی PDF و دارای مزایای دیگر می‌باشد.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

Benchmark Email

تفاوت اصلی این ابزار ارسال ایمیل گروهی با ابزارهای پیشین در طراحی جالب توجه و خلاقانه بودن آن است. با استفاده از این ابزار بدون این که حتی طراح یا گرافیست باشید می‌توانید از صد قالبی که در این ابزار وجود دارد استفاده کنید و با ارسال ایمیل‌های جالب مشتری‌ها را به شبکه‌ اجتماعی و یا سایتتان لینک کنید. انتخاب ابزار Benchmark Email انتخاب خوبی برای کسب و کارهای کوچک است.

Scope

Litmus Scope یک ابزار بررسی گر (inspector) است که کدهایی از ایمیل شما را بررسی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا آنها برای هر پلتفرم برای رسیدن به بهترین نتیجه یا یک عملکرد دلخواه تنظیم کنید تا بتواند هر شخصی با هر وسیله‌ای از بهترین تجربه لذت ببرد. شما می‌توانید پیش‌نمایش ایمیل‌های خود را برای دسکتاپ و پلتفرم‌های موبایلی مرور کنید و به اشتراک بگذارید. همچنین می‌تواند به هر کدام از کد ایمیل‌ها نگاه کنید تا یاد بگیرید که چگونه سایر بازاریابان آن را غیر فعال می‌کنند.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

PutsMail

PutsMail برای ایجاد یک پیش‌نمایش از ایمیل شما قبل از اینکه به دست مخاطبین شما برسد، مفید است. به عبارت دیگر باید بدانید که چگونه ایمیل شما در صندوق ورودی (inbox) به نمایش در می‌آید. این ابزار رایگان به شما این امکان را می‌دهد که تستی عملی از کمپین انجام دهید. شما فقط باید HTML ایمیل، خط موضوع، آدرس گیرنده مورد نظر (تا 10 عدد) را وارد کنید تا یک پیش‌نمایش کاملا عملی از کمپین‌های خود مشاهده کنید.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

Visual Website Optimizer

ابزار Visual Website Optimizer با کمپین‌های ایمیل مارکتینگ از پیش طراحی شده کار می‌کند. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا ظاهر بصری ایمیل خود را قبل از ارسال آن به خوانندگان خود تست کنید، هنگامی که شما ایمیلی عالی و باکیفیتی ایجاد کردید، وقت آن است که آن را برای هدف مورد نظر و از قبل تعیین شده خود به کار برید و بررسی کنید چگونه می‌توانید آن را بهتر کنید. علاوه بر این، به شما بینشی در مورد خواسته‌ها و پاسخ‌های مخاطب هدف شما می‌دهد. همچنین این ابزار به شما انواع مختلفی از ابزارهای تست رایگان و پولی و مطالعات موردی برای بازاریابان را ارائه می‌دهد.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

IsValid.org

ابزار IsValid تست‌های آماری انجام شده برای آزمایشات A/B را اتوماتیک می‌کند. این بدان معناست که کمک می‌کند تا نتایج آزمایشات A/B کمپین‌های شما واضح و یا تشخیص داده شود. این ابزار ساده و خوب را برای متصور ساختن داده‌های خود استفاده کنید. به سادگی تعداد هر گروه آزمایشی و تعداد تبدیل‌ها (conversions) را برای هر آنچه که شما به عنوان عمل مورد نظر خود انتخاب کردید، وارد کنید و sValid در صورتی که آماده تصمیم‌گیری برای تست و بهبود درصد دقیق باشید، به شما خواهد گفت. شما می‌توانید از آن برای اندازه‌گیری نتایج آزمایش A/B کمپین‌های ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنید. این ابزار کمک می‌کند تا نتایج تست کمپین‌های بازاریابی خود را بسنجید، کمیت آنها را تعیین کنید و توصیف کنید.

مختص شما:  اصول نوشتن متن ایمیل مارکتینگ

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

GetResponse

اگرچه این ابزار یک ابزار چندکاره در حوزه دیجیتال مارکتینگ است اما در این مطلب توجه و تمرکز ما روی معرفی  GetResponse به عنوان یک ابزار بازاریابی ایمیلی است که بسیار برای کسب و کارهایی با مقیاس بالا مناسب است و با این که قیمت استفاده از این ابزار بسته به نوع عمکلرد برای کاربران متفاوت، متغیر است اما برای کسب و کارهای جهانی با یک تخفیف ویژه به ارائه خدمات می‌پردازد.

Cakemail

اگر مطمئن نیستید چگونه کمپین‌های بازریابی شما می‌گذرد، کیک‌میل همه چیزی که شما نیاز دارید. کار با آن ساده است ـ فقط یک قالب طراحی سفارشی را انتخاب کنید، پیام را بدان اضافه کنید و ایمیل‌ها را به مخاطبان خود ارسال کنید. ویژگی‌های متعدد آن مانند از بین برنده اسپم، تقسیم کردن تست A/B و با داشتن ابزارهای آنالیز کمپین به شما کمک می‌کند تا کمپین خود را به طور مؤثر مدیریت کنید.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

MailerLite

یک ابزارهای ایمیل مارکتینگ مناسب برای کسب و کارهای بزرگ MailerLite است که امکاناتی مثل صفحات فرود و اتوماسیون ایمیلی در اختیار شما قرار می‌دهد. هم‌چنین با امکان پاپ‌آپ دسترسی شما به کاربرها را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود راحت‌تر بتوانید مخاطب‌هایتان را به ثبت نام در خبرنامه سایت تشویق کنید. این ابزار می‌تواند با استفاده از ایمیل‌مارکتینگ، ترافیک ورودی سایت شما را بالا ببرد و با افزایش نرخ تبدیل، مخاطب‌ها را به مشتری‌ تبدیل کند.

Yesware

شما با استفاده از این ابزار می‌توانید به تجزیه و تحلیل ایمیل‌های ارسالی و رفتار کاربران بپردازید و ایمیلتان را با توجه به آنالیز رفتار مشتری‌ها بهینه کنید. Yesware به شما نشان می‌دهد که چند نفر ایمیل شما را باز کرده‌اند، چه تعداد روی لینک‌های موجود در ایمیل‌ها کلیک کرده‌اند و این اطلاعات به بهبود فروش شما کمک می‌کند و انتخاب خوبی برای کسب و کارهای B2C به حساب می‌آید.

Social Media Share Link Generator

Social Media Share Link Generator یک ابزار عالی و کوچک ابزارهای ایمیل مارکتینگ است برای ایجاد لینک‌هایی جهت به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی است. انتخاب این ابزار باارزش است به این دلیل که شبکه‌های اجتماعی و تلاش‌های ایمیل را با هم ترکیب کرده و به شما کمک می‌کند تا اشتراک‌های شبکه اجتماعی به طور مستقیم از کمپین‌های ایمیل مارکتینگ شما هدایت شود. این ابزار رایگان URLهایی را ایجاد می‌کند که می‌توانید در ایمیل مارکتینگ خود جاسازی و قرار دهید.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

HTML Formatter

این HTML Formatter رایگان یک ابزار عالی برای فرمت کد ایمیل شماست. HTML Formatter فاصله‌ها و تب‌هایی را بین تگ‌‌های محتوا نگه می‌دارد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا سطح کنگره‌ای برای فرمت‌بندی (قالب‌بندی) HTML انتخاب کنید و باعث خوانایی کد شما می‌شود.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

HTML Validator

HTML Validator ابزاری با استفاده آسان برای اعتبار سنجی کد ایمیل شماست. این ابزار انواع مختلفی از مشکلات در کد شما از جمله از دست رفتن تگ‌ها، IDهای تکراری، ویژگی‌های نامعتبر و غیره را گزارش می‌دهد. شما باید کد خود را اعتبارسنجی یا تأیید کنید زیرا کد نامعتبر ممکن است ایرادات و نواقصی را در مرورگرها مانند تجربه بد برای خوانندگان‌تان ایجاد کند.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

Mailjet

میل‌جت ابزاری است که با اپلیکیشن یا برنامه شما برای ارسال ایمیل‌ها ادغام می‌شود و نیز دارای یک سرویس ایمیل تراکنشی است. میل‌جت مانند میل چیمپ و کیک‌میل دارای یک رابط برای ایجاد و بهینه‌سازی ایمیل‌هاست. همچنین یک سرور SMTP (پروتکلی برای ارسال و انتقال ایمیل) و مجموعه‌ای از APIهای REST را برای ادغام‌سازی خود با اپلیکیشن شما یا اجرای خود در سیستم اتوماسیون شما فراهم می‌کند.

مختص شما:  تاریخچه ایمیل مارکتینگ

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

IContact

ممکن است ابتدا این ابزار را با یکی از محصولات اپل اشتباه بگیرید اما IContact یکی از ابزارهای ارسال ایمیل گروهی است که با پیگیری استراتژیک کمپین ایمیلی، این امکان را برایتان فراهم می‌کند که بتوانید با معیارهایی مثل تاریخ آخرین خرید مشتری‌ها را دوباره به دایره خرید بازگردانید و هم‌چنین می‌توانید با به دست آوردن اطلاعات مناسب از مشتری‌ها جریان کارهای سفارشی را راه اندازی کنید. علاوه بر این، ابزار بازاریابی ایمیلی  IContact قیمت مناسبی برای کاربران در نظر گرفته است و از طراحی‌های زیبایی در کمپین ایمیلی خود استفاده می‌کند.

VerticalResponse

با استفاده از ابزار ارسال ایمیل گروهی VerticalResponse می‌توانید ایمیل‌های هدفمند و شخصی‌سازی شده متناسب با نوع مخاطب‌ها ارسال کنید و قبل از ارسال ایمیل امکان امتحان و تست کردن دارد و هم‌چنین می‌توانید نوع کسب و کار و برندتان را هم در طراحی ایمیل‌های منحصر به فرد ارسالی‌تان لحاظ نمایید. این ابزار به شما اجازه می‌دهد که با ایجاد صفحات فرود، کمپین ایمیلی‌تان را کامل کنید.

 

Aweber

ابزار ایمیلی بعدی که به شما اجازه می‌دهد قبل از استفاده از نسخه آزمایشی آن استفاده کنید ابزار Aweber است که اجازه دسترسی به مشتری‌های موجود در فهرست ایمیلی شما را می‌دهد و علاوه بر امکاناتی مثل پاسخ خودکار و گزارش و … که در اختیار شما می‌گذارد به مشتری‌ها اجازه پیشتیبانی می‌دهد.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 MailChimp

جایگاه نخست یکی از بهترین ابزارها نرم‌افزار MailChimp است. این نرم‌افزار حدود هفت میلیون کاربر دارد و برای ارسال حداکثر دوازده هزار ایمیل در ماه، کاملا رایگان است و علاوه بر قیمت مناسب و دسترسی سریع، تجزیه و تحلیل قابل درکی نیز به شما ارائه می‌دهد. در واقع شما با استفاده از این ابزار به راحتی می‌توانید گزارشی از تعداد افرادی که ایمیل شما را دیده‌‌اند، به دست بیاورید. هم‌چنین این ابزار به شما اجازه می‌دهد که ایمیل‌های تبلیغاتی مشتری‌هایتان را به شکل هدفمند و شخصی‌سازی شده طراحی کنید. این نرم‌افزار یکی از محبوب‌ترین ابزارهای ارسال ایمیل در میان صاحبان کسب و کارهای کوچک و وبلاگ‌هاست.

 

Sendicate

اگر باید کمپین‌های بازاریابی ایمیلی متعددی را راه‌اندازی کنید، Sendicate ابزار مناسبی برای شماست. شما با استفاده از آن می‌توانید یک سری از ایمیل‌ها را پیش‌نویس و ارسال یا برنامه‌ریزی کنید، مخاطبین خود را با فیلترهای جستجو بخش‌بندی کنید و با این ابزار کارهای ایمیل مارکتینگ بیشتری را با سرعت انجام دهید. همچنین این ابزار آمارهای لازم برای بهبود بازاریابی شما را فراهم می‌کند.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

FreshMail

اگر نیاز به قالب‌های ایمیل منحصر به فرد، خلاق و ساده دارید، فرش‌میل یک گزینه عالی است. می‌توانید از ویرایشگر بصری آن برای ایجاد ایمیل در طرح‌های مختلف استفاده کنید. همچنین ابزارهای متعددی مانند پاسخ ایمیل خودکار، بازبینی گر صندوق ورودی (inbox)، تستر A/B و غیره را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید موثر بودن دریافت‌های ایمیل خود را با استفاده از ردیابی ایمیل در لحظه پیگیری کنید.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

Constant Contact

به عنوان یک ابزار ارسال ایمیل گروهی دیگر می‌توان به Constant Contact اشاره کرد که به مشترکینش اجازه می‌دهد در یک دوره شصت روزه به طور رایگان از امکانات این ابزار ارسال ایمیل، استفاده کنند و پس از آن اکانت پولی با گارانتی یک ماهه در ازای دریافت مبلغ مشخصی برای کاربران شارژ خواهد شد و در صورتی که مشتری‌ها از خدمات این نرم‌افزار راضی نباشند پول پرداختی، برگردانده می‌شود. این ابزار به دلیل مفید و موثر بودن، داشتن قالب جذاب و هم‌چنین سازگاری با موبایل، یکی از محبوب‌ترین ابزارهای بازاریابی ایمیلی به حساب می‌آید.

مختص شما:  نرم افزار ایمیل مارکتینگ رایگان

 

Vertical Response

اگر دوست ندارید با HTML کار کنید، جادوگر ایمیل Vertical Response می‌تواند ایمیل‌هایی برای شما ایجاد کند. رابط ساده و مشخص آن به طراحی و ارسال ایمیل به مخاطبین شما کمک می‌کند. شما حتی می‌توانید کمپین‌ها را با Salesforce برای پروژه‌های ایمیل مارکتینگ پیشرفته ادغام کنید. همچنین آمارهای اشتراک‌گذاری ایمیل و اجتماع را فراهم می‌کند.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

Campaign Monitor

این ابزار همان‌طور که از اسمش مشخص است مخصوص مانتیور و نظارت روی کمپین است و با آنالیز دقیق تجربه شخصی مشتری‌ به شما این امکان را می‌دهد که در زمان‌های خاص که افراد وقت آزاد بیشتری برای سر زدن به صندوق ایمیل‌هایشان دارند، پیام‌های منحصر به فرد برای مشتری‌هایتان ارسال کنید. هم‌چنین این ابزار هم مانند هر ابزار بازاریابی ایمیلی دیگری تجزیه و تحلیل مفیدی به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند شما را به اهداف بازاریابی‌تان نزدیک‌تر کند.

بیشتر بخوانید:

SendinBlue

آیا نیاز به اپلیکیشنی وجود دارد که بتوان هم به طور مستقل و هم بتواند با برنامه‌های دیگر کار کند؟ SendinBlue یک ابزار عالی برای این کار است. شما می‌توانید قالبی را وارد کنید یا خبرنامه خود را طراحی کنید و آن را به مشترکین خود ارسال کنید. علاوه بر این، ابزارهای آن به شما کمک می‌کند تا مشترکین خود را افزایش داده و بخش‌بندی کنید و گزارشاتی را با جزئیات آنها برای درک عملکرد خود در دسترس خواهید داشت.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

Sendloop

می‌توانید ایمیل‌های موبایل دوستانه و جذابی را با استفاده از سازنده ایمیل Sendloop ایجاد و سپس ارسال کنید. استفاده از این سرویس بسیار آسان است و خوانندگان بریا دسترسی نیازی به هیچ گونه کمک فنی و یا دانش ندارند.  Sendloop وارد کردن ایمیل‌ها و مخاطبین شما را از پلتفرم‌های دیگر مانند جی‌میل و یاهو آسان می‌کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا زمان‌بندی کنید و پیش‌نمایش ایمیل‌ها را مشاهده کنید و نیز امتیاز اسپم ایمیلی را قبل از ارسال آن ببینید که این امر منجر به نرخ تبدیل بهتر می‌شود.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

Sign-Up.to

اگر نمی‌خواهید ابزارهای ایمیل مارکتینگ جدید و با ویژگی‌های بسیار زیاد را یاد بگیرید، Sign-Up.to یک اپلیکیشن ساده برای شروع کار به صورت سریع و فوری می‌باشد. این ابزار به صورت سلف سرویس و نیز خدمات ایمیل مارکتینگ مدیریت شده می‌باشد و در صورتی که منابع کافی برای راه انداختن بازاریابی توسط خودتان را ندارید، یک گزینه عالی است. استفاده از این پلتفرم آسان است و ابزارهایی مانند افزایش مشترکین، ایجاد ایمیل‌های ریسپانسیو (پاسخگو)، ارسال آنها و تجزیه و تحلیل کمپین‌ها را ارائه می‌دهد.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

Tinyletter

اگر به دنبال تجربه ایمیل مارکتینگ صریح و ساده هستید، Tinyletter یک ابزار عالی است. اگر شما نیاز به هیچ گزارش یا سایر ویژگی‌های پیشرفته‌ای برای کسب و کار خود ندارید، این ابزار می‌تواند به شما کمک کند. از این رو، TinyLetter یک ابزار ایمیل مارکتینگ ساده بدون هیچ جنجال و سر و صدایی می‌باشد.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

Campayn

اگر نیاز به طراحی‌های ایمیل ریسپانسیو فوری دارید، Campayn دسترسی به قالب‌های متعدد را فراهم می‌کند. این ابزار لیست مخاطبین را از هر منبعی از جمله جی‌میل و یاهو وارد می‌کند. Campayn همچنین می‌تواند ایمیل‌ها را به صورت اتوماتیک ارسال کند و گزینه‌های به اشتراک گذاری اجتماعی قابل جاسازی را در دسترس قرار دهد. علاوه بر این، می‌تواند در تجزیه و تحلیل کمک کند تا کمپین شما موفق‌تر شود.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ
ابزارهای ایمیل مارکتینگ
  • علی عارف نیا
  • ۰
  • ۰

ابزار وردپرس سئو

ابزار وردپرس سئو

در مقاله ابزار وردپرس سئو مراحل سئو ورپرس را به شما میگوییم و در ادامه به معرفی پنج ابزار برای سئو در وردپرس میپردازیم.

با سئوبلک تا پایان همراه باشید

سئو وردپرس چیست ؟

تمام کارهایی که برای افزایش ورودی گوگل و موتورهای جستجو صورت میگیرد سئو یا بهینه سازی وردپرس میگویند.
در این میان روش هایی موسوم به سئو کلاه سفید و کلاه سیاه مطرح میشوند که به طور خلاصه به توضیح هر کدام از آنها میپردازیم. به تمام روش های اصولی که بدون فریب گوگل و موتورهای جستجو باعث افزایش ورودی از آنها میشود، سئو کلاه سفید میگویند. در مقابل آن به تمام روشهایی که با فریب گوگل و موتورهای جستجو باعث افزایش ورودی از آنها میشود سئو کلاه سیاه میگویند. در این مقاله روش های سئو کلاه سفید در وردپرس را آموزش میدهیم تا بتوان بهترین نتیجه را از بهینه سازی سایت گرفت.

شبکه های اجتماعی

مراحل بهینه سازی و سئو وردپرس

مراحل بهینه سازی سایت وردپرسی که در این آموزش آنها را معرفی میکنیم، عبارتند از:

  1. بررسی وضعیت ایندکس شدن سایت در گوگل
  2. انتخاب بهترین پیوند یکتا وردپرس برای داشتن آدرس های سئو فرندلی
  3. انتخاب نمایش سایت با www یا بدون www
  4. انتخاب افزونه سئو وردپرس برای بهینه سازی مطالب
  5. افزودن نقشه گوگل برای مطالب XML sitemap
  6. ثبت سایت در سرچ کنسول گوگل Google Search Console
  7. بهینه سازی مطالب وردپرس با نوشتن پست های سئو شده
  8. بهینه سازی نظرات یا دیدگاه های مطالب
  9. افزودن نوفالو NoFollow به لینکهای خارجی
  10. نمایش خلاصه نوشته یا متن کامل در قالب وردپرس
  11. بهینه سازی سرعت بارگذاری وردپرس
  12. سئو و بهینه سازی تصاویر وردپرس
  13. افزایش امنیت وردپرس
  14. فعال کردن SSL و HTTPS در وردپرس
  15. و …

مختص شما:  تکنیک های ضروری برای کابران مبتدی در وردپرس

بیشتر بخوانید:

معرفی ۵ پلاگین و ابزار کاربردی سئو برای وردپرس

  1. پلاگین Yoast SEO

    پلاگین Yoast SEO قوی ترین پلاگین سئوی موجود برای وردپرس است. یک ابزار بهینه سازی وب سایت بصورت کامل را ارائه میدهد.
    به شما این امکان را میدهد به راحتی عناوین و توضیحات سئو را در پست ها و صفحات وب سایت خود اضافه نمایید، همچنین میتوانید از آن برای افزودن نمودار متادیتا و عکس های شبکه های اجتماعی به مقالات خود استفاده نمایید.

  2. ابزار SEMRush

    ابزار SEMRush امکان انجام سئوی سراسری در وب سایت تان را برای شما ممکن میسازد. این ابزار توسط کارشناسان حرفه ای سئو، بازاریابان، وبلاگ نویسان و تجارت در همه ابعاد مورد استفاده قرار میگیرد و مجموعه گسترده ای از ابزارها را برای افزایش ترافیک وب سایت فراهم میکند.
    همچنین می توانید از آن برای یافتن کلمات کلیدی ارگانیک و اصطلاحات جستجو استفاده کنید.

  3. ابزار Google Search Console

    این ابزار توسط گوگل ارائه شده است تا به صاحبان وب سایت کامل کند حضور خود را در نتایج جستجوی گوگل را بهبود و حفظ نمایند.
    وقتی گوگل قادر به کرال و ایندکس کردن صفحات وب سایت شما نیست به شما هشدار میدهد و مطلعتان میسازد. همچنین شما میتوانید راهنمایی های مفیدی در مورد نحوه رفع این هشدارها دریافت کنید.

  4. پلاگین Broken Link Checker

    لینک ها یا دامنه های شکسته و خراب میتواند بر سئوی وب سایت شما تاثیر منفی بگذارد و تجربه بدی برای کاربران شما ایجاد کند. اگر مدتی است که وبلاگ یا وب سایت خدو را اداره میکنید می بایست هر از گاهی آن را برای بررسی لینک های خراب مورد بررسی قرار دهید و آنها را برطرف نمایید.
    Broken Link Checker یک افزونه وردپرس رایگان است که به شما امکان می دهد پیوندهای شکسته را در وب سایت وردپرسی خود پیدا کنید، سپس می توانید آن پیوندها را حتی بدون هیچگونه ویرایشی برطرف کنید.

  5. پلاگین WP Rocket

    سرعت وب سایت عامل اصلی در رتبه بندی موتورهای جستجو میباشد، به همین دلیل شما می بایست همواره بر سرعت و عملکرد وب سایت خود نظارت داشته باشید تا مطمئن شوید از سرعت خوبی برخوردار است و تاثیر بدی بر سئوی وب سایت شما نمیگذارد.
    آسانترین راه برای افزایش سرعت وب سایت شما فعال کردن caching میباشد. WP Rocket بهترین پلاگین caching در وردپرس است که به شما امکان می دهد caching را بدون غواصی در هر مورد فنی تنظیم کنید.
    در آخر این امید را به شما میدهیم با استفاده کردن از ۵ پلاگین و ابزار کاربردی سئو برای وردپرس که برای شما معرفی و بررسی شد، بتوانید بر عملکرد سئو در وب سایت خود بهبود ببخشید و رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو کسب نمایید.

  • علی عارف نیا
  • ۰
  • ۰

الگوریتم فرد گوگل

الگوریتم فرد گوگل

الگوریتم فرد گوگل یکی از پر سرو صدا کن ترین الگریتم های گوگل است. که اینبار توسط تیم سئو بلک ترجمه و برای شما علاقمندان به سئو انتشار داده شده است.

الگوریتم فرد گوگل چیست؟

در هشت مارس 2017، گوگل، الگوریتم تایید نشده ای را به جریان انداخت که توسط کارشناسان فرد نامیده شد.
واکنش ها به این الگوریتم نیز بسیار سریع و شدید بود.
طبق گزارش ها سایت هایی که تحت تاثیر این الگوریتم قرار گرفتند،
تقریبا 90 درصد ترافیک خود را از دست دادند.
بسیاری از سئوکار ها نیز دچار وحشت شده و دست به اقداماتی مانند پاک کردن بعضی از محتوا ها کردند،
به این امید که رتبه سایت آنها باز گردد.

با اینکه گوگل، در بیان هدف اصلی الگوریتم فرد گوگل، بسیار مبهم برخورد کرده است،
بسیاری از متخصصین سئو اعلام کرده اند که
الگوریتم فرد سایت های با محتوای ضعیف، پر از آگهی و مطالب کم و همینطور سایت های با بک لینک های بد را هدف قرار داده است.
این آپدیت توسط Gary Illyes، آنالیزور گوگل تایید شده است.

الگوریتم فرد گوگل
الگوریتم فرد گوگل چیست

اما چرا این الگوریتم فرد نامیده شده است؟

Barry Schwartz در صفحه رسمی توییترش در پاسخ به سوال Gary Illyes مبنی بر اینکه این الگوریتم چه نام دارد، به شوخی پاسخ داد که از این پس تمام الگوریتم های گوگل، به جز موارد رسمی که دارای نام مشخصی هستند، فرد نامیده می شود. از روی همین جمله، کارشناسان سئو، آن را الگوریتم فرد نامگذاری کردند.

دلیل طراحی الگوریتم فرد چه بود؟

الگوریتم‌‌های گوگل با هدف مبارزه با تخلفات اینترنتی طراحی شده‌‌اند.
هر کدام از آن‌‌ها وظیفه خاصی را بر عهده دارند ولی موضوع اصلی این است که روش‌‌های انجام جرم‌‌ها متفاوت هستند
و به دلیل متفاوت بودن آن‌‌ها برای مبارزه با هر کدام نیاز به شخصی متخصص است.

تبلیغات، یکی از مواردی است که گوگل برای داشتن یک سئوی خوب، استفاده از آن را مجاز می‌‌داند ولی متاسفانه مدیران سایت برای رسیدن به رتبه‌‌های بالا در صفحات جستجو تصمیم گرفتند که قوانین استفاده از این روش را نقض کنند. آن‌‌ها برای رسیدن به هدف خود شروع به ساخت تبلیغات و لینک‌‌های بیش از حد در سایت‌‌های خود و دیگر سایت‌‌ها کردند.

مختص شما:  رفع خطای 503

این موضوع باعث شد حساسیت گوگل به لینک‌‌ها و نوع آن‌‌ها و انواع تبلیغات بیشتر شود و برای رسیدگی به این امر الگوریتم فرد را استخدام کرد .

همان طور که می دانید یکی از روش‌‌های موثر در امر تبلیغات داشتن یک محتوای خوب است به این دلیل که در حالت طبیعی زمانی شروع به تبلیغات می کنید که حرفی برای گفتن داشته باشید و ادامه این تبلیغات بستگی به میزان شناخت دیگران از شما دارد.

در نظر بگیرید شخصی یک تولیدی کوچک دارد ابتدا برای اینکه شناخته بشود از همسایه‌‌های نزدیک به خود شروع می‌‌کند،
اگر همین میزان شناخت کافی باشد به فعالیت خود ادامه می‌‌دهد
ولی اگر ببیند ممکن است با تبلیغات بیشتر سود بیشتری ببرد به تبلیغات خود ادامه می‌‌دهد
و روش‌‌های دیگر و حتی تبلیغات در مکان‌‌های بزرگتر را انتخاب می‌‌کند.

برای دیدن همه  لیست الگوریتم های گوگل اینجا کنید

با توجه به این موضوع، هر چه تعداد تبلیغات بالاتر برود به همان میزان نیاز به تولید محتوای بیشتری خواهید داشت.
مهم‌‌تر این که روند کاری شما از چشم گوگل مخفی نخواهد ماند و همین موضوع دلیلی می‌‌شود که گوگل به بررسی تک تک کارهای شما بپردازد که تحقیق و بررسی کارهای شما را به عهده الگوریتم فرد  Fred Algorithm  گذاشته است.

الگوریتم فرد گوگل
الگوریتم فرد

الگوریتم فرد  چه مواردی را بررسی می‌‌‌کند؟

هر کدام از الگوریتم‌‌های گوگل موضوع خاصی را بررسی می‌‌کنند و دارای وظایف متفاوتی هستند.
طبق آخرین بررسی‌‌های انجام شده روی سایت‌‌هایی که توسط الگوریتم فرد جریمه شدند،
به این نتیجه رسیدیم که Fred روی لینک‌‌های تبلیغاتی، خرید بک لینک و بی‌‌کیفیت بودن محتوای سایت‌‌ها به دلیل حجم بالای تبلیغات حساسیت زیادی دارد.بعضی از وب سایت‌‌ها با ایجاد و ساخت تبلیغات بسیار در سایت خود درآمدزایی می‌‌کنند و به زبان ساده‌‌تر سایت خود را از تبلیغات و آگهی‌‌های متفاوت پر می‌‌کنند که بی ارتباط با یکدیگر هستند. در اصل الگوریتم فرد با تعداد لینک‌‌های تبلیغاتی شما کاری ندارد برای Fred نوع لینک‌‌ها و بک لینک‌‌ها مهم است.
آیا این لینک‌‌ها ارزش محتوایی دارند، یا تنها راهی برای فریب کاربران و شناساندن برندی خاص هستند؟

مختص شما:  سئو و بهینه سازی وب سایت

 

انواع سایت هایی که تاکنون تحت تاثیر الگوریتم فرد  قرار گرفته اند:

  • سایت های دارای محتوای بی ارزش و سطحی
  • سایت های دارای تبلیغات بسیار زیاد
  • سایت های به شدت وابسته مانند آمازون
  • بعضی از سایت های کسب و کار محلی

این موارد فقط یک لیست نمونه از وبسایت های عمومی بود که توسط الگوریتم Fred مورد هدف قرار گرفته بودند.

اگر سایت شما هم به طور ناگهانی با افت و کاهش در ترافیک مواجه شده است،
لطفا از روی ترس دست به کارهای اشتباه نزنید.

منظور از کارهای اشتباه موارد زیر است:

  • حذف کردن صفحاتی که فکر می کنید در کاهش ترافیک تاثیرگذار بوده اند
  • افزایش پیچیدگی ساختار url صفحات وبسایت
  • انجام هر گونه تغییر و کاری که از روی حدس و گمان و بدون منطق باشد
الگوریتم فرد گوگل
الگوریتم فرد

مهمترین اخبار و تحلیل های خارجی در رابطه با الگوریتم فرد گوگل

  • Search Engine Land: آیا الگوریتم Fred گوگل به سایت های دارای محتوای ضعیف که به جای کاربر بر روی درآمد متمرکز شده اند ضربه زده است؟ گوگل هیچ توضیحی در رابطه با به روز رسانی Fred نداده است، اما تحقیقات ما نشان می دهد که سایت های درآمد محور بیشترین آسیب را از الگوریتم Fred دیده اند و تا 90 درصد با افت ترافیک مواجه شده اند.
  • Search Engine Roundtable: به روز رسانی Fred گوگل سایت های دارای محتوای کم ارزش و دارای تبلیغات زیاد را هدف قرار داده است. مشاهده شده که این گونه از سایت ها حداقل با افت 50 درصدی در ترافیک طبیعی خود در ظرف 24 ساعت مواجه شده اند.
  • نکته مهم آن که بعضی از سایت ها با سقوط 90 درصدی در میزان ترافیک سایت خود مواجه شده اند. گوگل نیز اخیرا اعلام کرده است که تکنیک Fred به طور خاص در راهنمای وب مستر ذکر شده است.
  • طبق تحقیقات Barry Schwartz که در سایت Search Engine Land منتشر شده است، تقریبا 95 درصد سایت هایی که تحت تاثیر الگوریتم فرد قرار گرفته اند، دارای محتوای خاصی نیستند و اندک محتوای آن ها با هدف کسب رتبه نوشته شده است. در ادامه نیز تبلیغات فراوانی را با لینک های بسیار زیاد در صفحه آورده اند. این گونه سایت ها، تاپیک های زیادی را تولید کرده و صرفا با هدف جلب کاربر ایجاد شده اند، در صورتی که نسبت به نمونه های مشابه خود هیچ  محتوای خاصی ندارند.
  • در همین حال، Sreelal G. Pillai در وبسایت TechWyse گزارش داده است که سایت های تحت تاثیر این الگوریتم، همگی دارای بک لینک های بسیار ضعیف از سایت های با اعتبار دامنه کم هستند.
  • وب سایت StatCounter نیز همین نتیجه گیری را داشته و اعلام کرده که سایت های با بک لینک های غیر طبیعی و محتوای بی ارزش تحت تاثیر این آپدیت قرار گرفته اند.

مختص شما:  میکروبلاگ چیست

الگوریتم فرد گوگل

چگونه از به روز رسانی Fred در امان بمانیم؟

لطفا الگوریتم را فراموش کنید و مستقیم به راهنمای گوگل وب مستر تولز مراجعه کنید.

اگر می‌‌خواهید الگوریتم فرد با شما ارتباط دوستانه‌‌ای داشته باشد :

  • محتوای باکیفیت و ارزشمند تولید کنید.
  • سایت خود را از تبلیغات و لینک‌‌های زیاد پر نکنید.
  • از تبلیغاتی که موجب فریب کاربران می‌‌شود استفاده نکنید.اطمینان حاصل کنید که کاربران محتوا را از تبلیغات تفکیک می کنند.

اگر قصد دارید مورد تشویق الگوریتم‌‌های گوگل قرار بگیرید کافی است که خلاف قوانین تعیین شده گوگل کاری انجام ندهید.
الگوریتم فرد و دیگر الگوریتم‌‌های گوگل با هدف ارائه بهترین نتایج جستجو گرد هم آمده‌‌اند.
با رعایت قوانین این الگوریتم‌‌ها آهسته ولی پیوسته پیشرفت خواهید کرد.

  • علی عارف نیا
  • ۰
  • ۰

افزونه یواست سئو

افزونه یواست سئو

Yoast SEO افزونه ای که میخواهیم در این پست ارائه دهیم

افزونه یواست سئو وردپرس

افزونه سئوی yoast از آن دسته افزونه هایی هست که بلافاصله بعد از نصب وردپرس بایستی آنرا نصب کنید تا سئوی سایت شما ارتقا یابد.
بدون نصب افزونه های سئو سایت شما هیچوقت به آن ورودی گوگل دلخواه شما نخواهد رسید. چون بدون نصب این افزونه ها متا تگ های مورد نیاز سئو در سایت شما پیدا نخواهد شد! سئو! مهم­‌ترین ویژگی برای صاحبان کسب و کارهاست.

افزونه سئو وردپرس دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم هست، اما نسخه رایگان و نسخه حرفه ای افزونه سئو وردپرس تفاوت هایی با یکدیگر دارد…

تفاوت نسخه رایگان یاست سئو و نسخه پرمیوم چیست؟

افزونه yoast seo به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه در اختیار افراد قرار می­‌گیرد. yoast seo premium که با پرداخت هزینه می­‎تونید اون رو دانلود کنید به نسبت  نسخه رایگان خود امکانات بیشتری را به شما می‎­دهد، به‎­عنوان مثال در نسخه رایگان این افزونه شما می­‎تونید فقط یک کلمه کلیدی انتخاب کنید اما در نسخه دیگر کلمات کلیدی کانونی بیشتری را تا 5 کلمه می­‎تونید اضافه کنید، همچنین در نسخه premium این افزونه شما در وب­‎سایت خودتون می­‎تونید تبلیغات سایت را حذف کنید.

سئوی وردپرس با Yoast SEO

افزونه یواست سئو

افزونه Yoast SEO یکی از افزونه‌های اصلی در حوزه سئوی وردپرس است که فعالیت خود را از سال 2008 میلادی آغاز کرد و بروزرسانی‌های مداوم، آن را محبوب کرده است به‌طوری که هم‌اکنون بیش از 5 میلیون نصب فعال را با امتیاز 4.9 از 5 به خود اختصاص داده است. این افزونه قوانینی را در توابع خود جای داده که نتیجه نهایی موردپسند ربات‌های گوگل و کاربران قرار گیرد.

امکانات افزونه Yoast SEO

  • مدیریت سایت مپ
  • بروزرسانی‌های مداوم
  • توابع قدرتمند
  • پشتیبانی قوی
  • حاوی نکات مورد نظر موتورهای جستجو برای سئوی محتوا
  • کنترل آدرس‌ها برای جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری
  • امکان کنترل متاتگ‌ها

بیشتر بدانید:

مختص شما:  افزونه WProofreader

برخی از ویژگی های افزونه سئوی وردپرس Yoast

افزونه سئوی وردپرس Yoast پرمیوم با نام تجاری Yoast Seo Premium بهترین، معروف ترین و قدرتمندترین افزونه وردپرس برای بهبود سئوی سایت شما همچون یک متخصص است که به شما کمک می کند تا خطاهایی که در کاهش امتیاز سئو موثر هستند را به هیچ وجه انجام ندهید.
همچنین به کمک افزونه پرمیوم Yoast می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای محتوای سایت خود در نظر بگیرید و با رعایت اصول سئو در بخش عنوان، خلاصه، تعداد کلمات، لینک مطلب، استفاده از هدینگ ها و … چندین برابر سئوی سایت خود را افزایش داده و در لیست نتایج اول گوگل قرار بگیرید.

افزونه یوآست سئو پرمیوم به طور خودکار تغییرات صورت گرفته در آدرس لینک مطالب شما را تشخیص داده
و به جای آنکه بازدیدکنندگان شما با مراجعه به آدرس های قبلی با خطای 404 مواجه شوند، آنها را به آدرس جدید منتقل می کند.
این کار در امتیازدهی سئو دارای اهمیت بسیار زیادی است و باتوجه به این اهمیت، مراحل انتقال توسط پلاگین به صورت کاملا خودکار انجام می شود. از دیگر امکانات هوشمندانه افزونه سئوی وردپرس Yoast پشتیبانی از آنالیز زنده و سریع محتوای مطالب شما و ارائه راهکارها و هشدارهای لازم جهت بهینه سازی محتوا پیش از انتشار آن است.

افزونه یواست سئو

بخش راهنمای یواست

در این نسخه از افزونه yoast seo premium شما گزینه help center را می­‎بینید که در این گزینه آموزش ویدئویی استفاده از این افزونه وجود دارد، همچنین شما می­‎تونید با مراجعه به وب­‎سایت yoast.com  ویدئوهای آموزشی قسمت­‌های مختلف استفاده از این افزونه رو ببینید که شما را در طریقه افزایش سئو در بخش­‌های مختلف راهنمایی می­‌کند.

مختص شما:  افزونه AccessPress Social Icons

ریدایرکت خودکار و جلوگیری از خطای ۴۰۴

در بعضی موارد شما یک صفحه از سایت خودتون رو پاک می­‌کنید
که این موضوع تاثیر خیلی منفی روی سئو سایت شما داره یکی از بهترین افزونه­‌هایی که می­‌تونه به شما در این مورد برای تغییر مسیر کمک کنه افزونه yoast seo premium هست،
این افزونه امکان ریدایرکت کردن سایت شما رو داره و باعث می­شه توی سایت شما خطای 404 و یافت نشد
، دیده نشود که در نتیجه این موضوع باعث بالا رفتن سئو سایت شما می­‌شود و گوگل سئو بهتری رو به شما اختصاص می­‌دهد.

یکی از دلایل مهمی که کاربر از دیدن یک سایت خسته می­شه و جذب یک وب­‌سایت نمی­شه
تبلیغات زیادیه که موقع ورود به یک وب­‌سایت بالا میاد که شما با نصب افزونه yoast seo premium می­‌تونید این تبلیغات رو حذف کنید
و به سئو سایت خودتون توجه بیشتری کنید.

yoast seo premium مهم­‌ترین صفحات وب­‌سایت شما را بررسی می­‌کند،
و اگر شما اطلاعاتی در بازه زمانی بیشتر از 6 ماه داشته باشید
به شما هشدار می­‌دهد این موضوع باعث می­شود که وب­سایت شما همیشه به­‌روز باشه، به­‌روز بودن سایت شما کاربران بیشتری جذب می‌کند
و سئو خوبی رو در گوگل به شما می­‌دهد.

در این نسخه شما می­‌تونید پی­ش‌نمایش صفحات مجازی مانند توییتر، فیس­بوک و غیره را داشته باشید
اما در نسخه رایگان این افزونه تنها پیش­‌نمایش گوگل موجود است.

میتوانید برای دانلود به لینک زیر مراجعه فرمایید:

 

ممنون از این که با سئو بلک همراه بودید

  • علی عارف نیا
  • ۰
  • ۰

افزونه امنیت کامل وردپرس و فایروال

All In One WP Security and Firewall افزونه ای هست که میخواهیم مورد بررسی قرار ذهیم(افزونه امنیت کامل وردپرس و فایروال)

حفظ امنیت وردپرس با All In One WP Security and Firewall

سلام دوستان؛
بسیاری از صاحبان وبسایت های کوچک اهمیت آنچنانی به حفظ امنیت وردپرس می دهند. آنها فکر می کنند احتیاجی به استفاده از افزونه ها و موارد امنیتی نیست اما این یک تصور اشتباه است. چنانچه وبسایتی کوچک یا بزرگ دارید باید بخشی از تفکر شما برای حفظ امنیت وردپرس باشد. و کوچک بودن وبسایت شما به معنای این نیست که تحت حمله قرار نمی گیرد! برعکس دسترسی و هک شدن آن به مراتب راحت تر است پس باید اقداماتی برای محافظت از وبسایت خود انجام دهیم.
آموزش های بسیاری در مورد افزونه های وردپرسی در حوزه ی امنیت وردپرس موجود است و بسیار هم کاربردی و قوی هستند. امروز نیز میخواهیم با یکی دیگر از آنها آشنا شویم.

فزونه ی All In One WP Security and Firewall بسیار قدرتمند و پر طرفدار است. این افزونه در زمینه ی حفظ امنیت وردپرس جزء یکی از بهترین هاست. به گونه ای که امنیت بخش های مختلفی از وردپرس را بر عهده میگیرد و مانع نفوذ عوامل مخرب می شود. بخش هایی که تحت حفاظت این افزونه قرار می گیرند عبارت است از:

  • حفظ امنیت حساب های کاربری کاربران
  • حفظ امنیت بخش ورود به سایت
  • حفظ امنیت بخش عضویت در سایت
  • حفظ امنیت پایگاه داده
  • حفظ امنیت فایل های موجود در وردپرس
  • حفظ امنیت htaccess. و wp-config.php
  • دارای تنظیمات فایروال

مختص شما:  افزونه Infinite-Scroll

افزونه امنیت کامل وردپرس و فایروال

معرفی کلی افزونه

وردپرس خود یک بستر بسیار ایمن و مطمئن است، اما با این حال، استفاده از یک پلاگین امنیتی و فایروال می‌تواند امنیت سایت را چندین برابر کرده و ضریب امنیت آن را افزایش داد. این افزونه تعداد زیادی از اقدامات امنیتی کارآمد و خوبی را در سایت شما اعمال می‌کند.

افزونه All In One WordPress Security امنیت وب سایت شما را به سطح کاملاً جدیدی سوق خواهد داد.

این افزونه توسط متخصصان وب، طراحی و نوشته شده است. همچنین استفاده و کار با آن نیز بسیار آسان است.

این افزونه قدرتمند با بررسی نقاط ضعف، و با پیاده سازی و اجرای آخرین شیوه‌ها و تکنیک های توصیه شده وردپرس ، ریسک امنیتی سایت شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

افزونه All In One WP Security همچنین از یک سیستم درجه بندی امتیازات امنیتی منحصربه فرد برای اندازه گیری میزان محافظت از سایت استفاده می‌کند. این خصوصیت بر اساس ویژگی های امنیتی که فعال کرده اید، بررسی و اندازه‌گیری های خود را انجام می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های خوب و بازر در افزونه All In One WordPress Security این است که پس از راه‌اندازی و نصب آن، سایت شما را سنگین و کند نمی‌کند.

این افزونه کاملا رایگان بوده و بدون هزینه می‌توانید آن را از مخزن وردپرس دانلود و نصب نمایید.

بیشتر بدانید:

ویژگی‌های افزونه All In One WordPress Security

لیستی از ویژگی های امنیتی و فایروال ارائه شده افزونه در زیر قابل مشاهده است:

  • امنیت حسابهای کاربری
  • امنیت کاربر در ورود به سیستم
  • امنیت در روند ثبت نام کاربر
  • افزایش امنیت دیتابیس
  • امنیت فایل‌های سیستم
  • پشتیبان گیری و بازیابی فایل های HTACCESS و wp-config.php
  • تنظیمات امنیتی فایروال
  • مقابله با ربات‌های هکر و مخرب
  • اسکنر امنیتی سایت
  • جلوگیری از اسپم در کامنتها
  • ممانعت از کلیک راست و کپی کردن متن‌های سایت
  • به روز رسانی های منظم و اضافه شدن ویژگی‌های امنیتی جدید

مختص شما:  افزونه PopUp Anyway

برای دانلود افزونه روی لینک زیر کلیک کنید

کلیک کنید و رای بدهید

  • علی عارف نیا
  • ۰
  • ۰

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

برای هممون اتفاق که دنبال یک کسبو کار محلی اطراف خودمون بگردیم. مثلا نزدیک ترین فلان بانک یا حتی نزدیک ترین سوپرمارکت . جالب اینجاست که اکثر مواقع به هدفمون میرسیم. این جواب الگوریتم کبوتر گوگل چیست ، هست.

 

الگوریتم کبوتر گوگل چیست
الگوریتم کبوتر گوگل چیست

سئو بلک در مقاله الگوریتم کبوتر گوگل به برسی این الگوریتم پرداخته است.

می‌دانید که گوگل یک موتور جست و جو است که کارش با محتواست اما چیزی که جالب است، این است که الان دیگر فقط متن و تصویر و صدا برای گوگل محتوا نیستند بلکه مکان (لوکیشن) هم محتوا به حساب می‌آید! گوگل هم به خاطر اینکه بتواند از این محتوا به درستی استفاده کرده و کار را برای کاربرانش راحت‌تر بکند، الگوریتم جدیدی ایجاد کرده و اسم آن را کبوتر گذاشته است.

تاریخچه الگوریتم کبوتر یا  pigeon-algorithm

الگوریتم کبوتر ابتدا در 20 آگوست 2013 راه اندازی شد. این الگوریتم یکی از بزرگترین تاثیرات را تا کنون بر روی جستجوهای محلی گوگل داشته است. این آپدیت ابتدا توسط مجله Search Engine Land شناسایی شد و از خود گوگل نیز در آن زمان اطلاعات موثقی کسب کرد.

الگوریتم کبوتر بر این اساس طراحی شد تا الگوریتم جستجوی محلی گوگل را به الگوریتم جستجوی وب آن ارتباط داده و بر مبنای مسافت کاربر تا مکان ها، تغییراتی را در رتبه بندی ها انجام دهد. از زمان معرفی این الگوریتم تا به امروز تغییراتی در نمایش مکان های گوگل در SERP (صفحه نتایج گوگل) ایجاد شده است. امروزه نتایج مکان های گوگل به صورت لیست سه تایی از مکان های مشخص در بالای نتایج جستجو نمایش داده می گردد

تاریخچه الگوریتم کبوتر یا  pigeon-algorithm
تاریخچه الگوریتم کبوتر یا  pigeon-algorithm

تغییرات الگوریتم کبوتر گوگل در جستوجو ها چیست ؟

بعد از وارد شدن الگوریتم کبوتر گوگل در نتایج جستجو تغییراتی بوجود آمد که بر روی رتبه بندی سایت ها تاثیر زیادی داشت. برای مثال اگر قبل از ورود الگوریتم کبوتر، در نتایج جستجو عبارتی مثل “رستوران های شیراز”، یکی از رستوران های معالی اباد شیراز را در صدر نتایج به شما نشان می داد، در حال حاضر نشان نمی دهد اما در نتایج جستجو “رستوران های معالی اباد شیراز” نمایش خواهد داد.

1-کمک به کسب و کارهای محلی

یکی از تغییراتی که گوگل با معرفی کبوتر آن را هدف گرفته بود، وارد کردن الگوریتمی بود که موقعیت-محور باشد. در واقع گوگل قصد داشت نتایجی که به کاربر نشان می‌دهد را به نحوی سازمان‌دهی کند که نتایج بر اساس محل یا منطقه رتبه‌بندی شوند.

مختص شما:  الگوریتم فرد گوگل

این اقدام گوگل باعث شد که کسب و کارهای محلی دست به کار شوند و سئوی محلی سایت خود را بهبود دهند تا به این ترتیب بتوانند مشتریان هدف خود را راحت‌تر پیدا کنند.

1-کمک به کسب و کارهای محلی
کمک به کسب و کارهای محلی

2-شخصی سازی کردن نتایج جستجو

همانطور که می‌دانید، گوگل همیشه سعی کرده نتایج مرتبط و موردنیاز را به کاربران نشان دهد. در گذشته با جستجوی عبارت «استخر» در گوگل ده‌ها نتیجه برای شما ظاهر می‌شد، حالا با کمک الگوریتم کبوتر گوگل، این نتایج به 10 عدد کاهش می‌یابد.

این 10 نتیجه در واقع با توجه به موقعیت مکانی شما شخصی سازی شده‌اند و این باعث می‌شود که کار جستجوی شما راحت شده و سریع‌تر به محتوای هدف خود برسید.

شخصی سازی کردن نتایج جستجو
شخصی سازی کردن نتایج جستجو

تصویر بالا نتایج جستجو برای عبارت Restaurant در لندن را نمایش داده و تصویر پایین نتایج جستجو برای همین عبارت را برای کاربری که در شیکاگو است نشان می‌دهد.

شخصی سازی کردن نتایج جستجو
شخصی سازی کردن نتایج جستجو

3-تغییر در ظاهر نتایج Pack

 یکی از مهم‌ترین تغییراتی که با اعمال الگوریتم‌های کبوتر انجام گرفت، تغییر ظاهر صفحه نتایج (SERPs) و به ویژه نتایج پک گوگل بود. برای اینکه متوجه این تغییر شوید، به تصویر زیر نگاه کنید.

تغییر در ظاهر نتایج Pack
تغییر در ظاهر نتایج Pack

با جستجوی عبارت «الکتریکی» گوگل در هر دو عکس نتایجی مشابه را به کاربر نشان داده؛ اما با یک تفاوت بزرگ! در عکس سمت چپ، 7 نتیجه برای او نشان داده شده است.

گوگل اسم این نوع نمایش را “پک هفت‌تایی” گذاشته است که مربوط به دوران قبل از اعمال الگوریتم کبوتر است. اما در عکس سمت راست، فقط سه نتیجه نشان داده شده است که به آن “پک جدید سه‌تایی” بعد از اعمال الگوریتم کبوتر است. نتایجی که در پک 3 تایی می‌بینید با توجه به موقعیت مکانی کاربر بهینه شده‌اند.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، بیشترین تأثیر الگوریتم کبوتر گوگل در سئوی محلی یا لوکال سئو بوده است. پس در ادامه همراه ما باشید تا بهترین راهکارهای عملی برای بهبود سئوی محلی سایت را به شما معرفی کنیم.

چگونه می توان با استفاده از الگوریتم کبوتر گوگل، سئوی سایت خود را بهبود داد؟

برای اینکه بتوانید با استفاده از الگوریتم کبوتر، سایت خود را بهینه تر کنید، باید کارهای زیر را انجام دهید:

1- ثبت مکان روی گوگل مپ

مکان کسب و کار خود را صادقانه و به صورت دقیق روی نقشه گوگل مشخص کنید.

 

2- افزایش اعتبار سایت

هوشمندانه لینک سازی کنید، محتوای جذاب تولید کنید و کاری کنید که اعتبار سایت (افزایش دامین آتوریتی) شما بیشتر شود.
این موضوع روی رتبه طبیعی و محلی سایت شما تاثیر می گذارد.

مختص شما:  جریمه الگوریتم پنگوئن گوگل

 

3- ناشناس نباشید!

سعی کنید نام و شماره تلفن خود را در صفحات سایتتان ثبت کنید تا هم توسط مشتریان و کاربران خود به خوبی شناخته شوید و هم توسط موتور های جستجوگر!
گوگل نام و شماره تلفن شما را در سایتتان تشخیص می دهند و آن ها را همراه با نمایش پک ۳ تایی، به کاربران نشان می دهند. بهتر است در همه صفحات سایت خودتان اطلاعات تماس و توضیح مختصری از خود را داشته باشید و برای انجام اینکار می توانید اطلاعات خود را در فوتر سایت خود ثبت کنید.

4- تاکید بر روی محتوای مبتنی بر مکان

ویدئو، عکس و متن هایی از فضای کار خود عکس بگیرید یا با مکان شما در ارتباطند و و در شبکه های اجتماعی با هشتگ مناسب منتشر کنید.
لینک شبکه های اجتماعی را در وب سایت خود نیز قرار دهید.موجب تقویت حضور شما در جستجوهای محلی می گردند.

تاکید بر روی محتوای مبتنی بر مکانتاکید بر روی محتوای مبتنی بر مکان
تاکید بر روی محتوای مبتنی بر مکان

5- تاکید بر روی مبانی سئو محلی

رقابت برای حضور در لیست سه تایی مکانها، بستگی به رعایت چک لیست سئو محلی دارد.
ارتقای خدمات، حذف محتوای تکراری، کسب نقد های مثبت و بسیاری از پارامترهای دیگر بر سئو محلی سایت تاثیر گذارند.
برندهای بزرگ می بایست توجه ویژه ای به این مورد داشته باشند.
بررسی مجدد همه پارامترها می توانید منجر به حضور مجدد شما در نتایج جستجوی محلی گردد.

 

6- گزراش اسپم

وقتی گوگل با استفاده از امکانات خود قادر به ارزیابی نیست، به گزارشات تکیه می کند.
ابتدا راهنمای گوگل در این زمینه را بخوانید و سپس به گزارش موارد تخلف دیگر وبسایت ها و کسب و کارها بپردازید.
گوگل همیشه بر اساس گزارشات عمل نمی کند،
اما جای تلاش دارد که جلوی فعالیت یک اسپمر را با استفاده از این روش گرفت.
دقت کنید که کاری به فعالیت صحیح رقبای خود نداشته و صرفا اسپمر ها را گزارش کنید.

 

7- ثبت در اکانت گوگل خود

“لیست کسب و کارهای من” را در اکانت گوگل خود ایجاد نموده و آن را تأیید کنید.

 

8- بروزرسانی

دقت کنید که اطلاعات تماس شما، درست باشد. ممکن است شماره تلفن های کسب و کار شما، پس از مدتی تغییر کنند.
برای بهبود سئوی محلی خود، همواره این اطلاعات را به روز نگه دارید.

 

9- مجزا سازی شعب

برای هر شعبه خود یک صفحه مجزا ایجاد کنید و در آن محتوای منحصر به فرد و جداگانه با سایر صفحات قرار دهید.
محتوای صفحه بهتر است شامل آدرس شما و نقشه گوگل موقعیت شعبه مورد نظر نیز باشد.

مختص شما:  الگوریتم برت گوگل

 

10- استفاده نقشه گوگل در وب سایت

از نقشه گوگل در وب سایت خود استفاده کنید. می توانید در قسمت تماس با ما، و یا در فوتر صفحه اصلی وب سایت از نقشه گوگل استفاده نمایید.

 

11- استفاده از تگ ها

از تگ ها برای نشان دادن موقعیت خود در گوگل مپ استفاده کنید.

 

12- از زبان نشانه گذاری اسکیما استفاده کنید

اسکیما (Schema) مجموعه‎ای تشکیل شده از اطلاعات کوچک (microdata) است
که با اضافه کردن آن‌ها به سایت خود، یک توضیح اضافه‌تر و جامع‌تر به سایت خود اضافه می‌کنید،
گوگل هم در نتایج جستجو این توضیحات اضافه را به کاربران نمایش می‌دهد.
در واقع با استفاده از زبان اسکیما، شما به زبان خود گوگل با او صحبت می‌کنید.
این کار یعنی اینکه الگوریتم کبوتر گوگل هم حرف شما را می‌فهمد و به سایت شما رتبه بهتری می‌دهد.

از زبان نشانه گذاری اسکیما استفاده کنید
از زبان نشانه گذاری اسکیما استفاده کنید

13- ثبت سایت در دایرکتوری و سایت های Directory websites 

 

از جمله سایت هایی که بعد از معرفی الگوریتم کبوتر ، ترافیک آن ها به شدت افزایش پیدا کرد ، می توان به سایت های دایرکتوری اشاره کرد.یکی از دلایل افزایش ترافیک این گونه سایت ها این است که ، موتورهای جستجو و همچنین الگوریتم کبوتر نگاه ویژه ای به این سایت ها در تعیین رتبه بندی نتایج جستجو دارند.

اکثر کاربران برای تفکیک موقعیت فیزیکی راهی این سایت ها می شوند.

در این گونه سایت ها ، فهرستی از سایت هایی که به یک موضوع اشاره می کنند ، بر حسب موقعیت محلی قرار داده شده است.شما با ثبت سایت خود در این گونه سایت های مرجع ، می توانید شانس دیده شدن خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

ثبت سایت در دایرکتوری و سایت های Directory websites
ثبت سایت در دایرکتوری و سایت های Directory websites

حرف اخر

در اخر باید بهتون بگم که 24 درصد افراد ترافیک وبسایت شان بدتر شده
در حالیکه ترافیک 19 درصد افراد بهتر شده است.
و 58 درصد افراد در دوره قبل و بعد از اعمال الگوریتم کبوتر، هیچ تغییری ندیده‌اند.
این به این معنی است است که باید هرچه زودتر از این اطلاعات استفاده کنید
و بازار خود را گسترس بدهید.

  • علی عارف نیا
  • ۰
  • ۰

hotjar چیست

hotjar چیست

با سلام به تمامی دوستداران سئوبلک به مقاله “hotjar چیست” خوش امدید

می‌خواهم به شما سرویس فوق‌العاده‌ای را معرفی کنم که تمام رفتار کاربرانتان را بررسی و به شما گزارش می‌دهد
و شما به‌راحتی می‌توانید تحلیل دقیقی از رفتار بازدیدکنندگان سایت‌تان را داشته باشید.
اسم این سرویس«هات جار» است.

معرفی هات جار

 اولین قدم این است که به این سایت مراجعه کنید و عضو سایت شوید، سرویس‌های پیشرفته این سایت پولی است ولی فعلا می‌توانید از گزینه‌ی Basic یا رایگان آن استفاده کنید که محدودیت‌هایی دارد، ولی همین سرویس رایگان دید بسیار عمیق و ارزشمندی درباره‌ی بازدیدکنندگان سایت به شما می‌دهد.

شما می‌توانید انتخاب کنید آیا می‌خواهید فیلم رفتار تک‌تک بازدیدکنندگان سایت ثبت شود که این تکنولوژی بسیار جالبی است که بعد از فعال‌سازی این سرویس روی سایت‌تان، می‌توانید فیلم‌هایی را ببینید که دقیقا رفتار بازدیدکننده‌ی شما در یک صفحه‌ی خاص است. مثلا ببینید ماوسش را به کجاها حرکت داده، کجاها کلیک کرده و از چه صفحه‌ای به چه صفحه‌ای رفته و کجا از سایت‌تان خارج‌شده است.

hotjar چیست

شاید چند سال پیش چنین ایده‌ای فقط یک رویا بود، ولی اکنون می‌توانید بنشینید و فیلم تک‌تک بازدیدکنندگان سایت‌تان را ببینید و ده‌ها ایده برای بهبود سایت‌تان به‌دست آورید.

در دومین قدم انتخاب می‌کنید که آیا می‌خواهید برایتان HeatMap درست شود یا خیر. HeatMap یا نقشه‌ی گرمایی تحلیلی از سایت‌تان است که نشان می‌دهد کدام قسمت‌های صفحه بیشتر مورد توجه قرارگرفته است.

hotjar چیست

بیشنتر بخوانید:

مختص شما:  آموزش سئو داخلی سایت

در hotjar امکان تست رایگان دو هفته ای فراهم شده که در این تست رایگان امکان ضبط ۲۰۰۰ ویدیو وجود داره که معمولا در همین دو هفته و با این تعداد ویدیو و بررسی شون خیلی از نکات و اصلاحاتی که باید انجام بدیم رو متوجه میشیم.دو قسمتی که خیلی برای ما در بین ابزارهای تحلیلی اش مهمه ، Heatmaps و Recording هستش.

hotjar چیست

برای شروع برای اینکه بتونه اطلاعات سایتتون رو دریافت کنه ، کدی رو می ده که باید در صفحاتی که می خواید مانیتور کنید اون کد رو قرار بدید.

ممنون که تا پایان با سئوبلک همراه بودید.

  • علی عارف نیا
  • ۰
  • ۰

الگوریتم برت گوگل

الگوریتم برت گوگل

در این مقاله راجب الگوریتم برت گوگل (BERT Algorithm)، آپدیتی که گوگل توسط آن 10 درصد از کل جستجو ها را تحت تاثیر قرار داده است، میخوانید.
این مهمترین الگوریتم جستجوی گوگل در پنج سال گذشته است.
با وجود اینکه راه حل های بهینه سازی برای این الگوریتم بسیار نادر است.
اما تیم سئو بلک با توجه به تجربه خود در زمینه سئو سایت توانسته راه حل های جامعی ارائه دهد. که در ادامه به ان میپردازیم.

برای دیدن همه  لیست الگوریتم های گوگل اینجا کنید

الگوریتم برت گوگل چیست؟

Bill Slaw Ski کارشناس الگوریتم جستجوی گوگل، الگوریتم برت را این چنین توصیف می کند:

” BERT روشی برای پردازش زبان طبیعی (زبان محاوره) و بر پایه یادگیری ماشین است که می تواند برای پردازش بدنه بزرگی از متن ها استفاده شود. این الگوریتم به گوگل کمک می کند تا زبان طبیعی انسان را به خوبی درک کند.

گوگل این تکنولوژی را به صورت متن باز (Open Source) قرار داده است و برخی از افراد تغییراتی در آن ایجاد کرده اند. ”

"<yoastmark

الگوریتم برت گوگل یک الگوریتم یادگیری عمیق مرتبط با پردازش زبان طبیعی است.
این الگوریتم به یک ماشین کمک می کند تا معنای کلمات یک جمله را با وجود تمام جزییاتی که ممکن است در آن متن وجود داشته باشد درک کند.

الگوریتم BERT گوگل چه هدفی دارد؟

در ساده ترین حالت ممکن، بِرت مدلی از زبان محاوره و روزمره است که به الگوریتم های گوگل کمک میکند تا حتی کوچک ترین بخش های زبان محاوره مثل حروف اضافه را به خوبی یک انسان درک کند.

حالا از شما میپرسیم، وقتی شروع به تایپ کردن در گوگل میکنید،
بیشتر عبارت های پیشنهادی، از چه نوع زبانی استفاده میکنند؟

البته گوگل تا اینجای کار با انتشار الگوریتم RANKBRAIN، تا حد زیادی زبان طبیعی را با زبان ماشینی جایگزین کرده، ولی الگوریتم Bert میتواند به عنوان مکمل رنک برین، نتایج دقیق تر و مرتبط تری را در اختیار کاربر قرار دهد. میپرسید چطوری؟

مختص شما:  الگوریتم mobilegeddon

"<yoastmark

درک ساختار پیچیده زبانی توسط BERT، وقتی هوش مصنوعی معجزه میکند!

علاوه بر این، موضوع دیگری که با روی کار آمدن الگوریتم جدید گوگل بهتر از قبل میشود، درک موقعیت کلمات در جملات است.
چی؟
متوجه منظور ما نشدید؟ پس اجازه دهید یک مثال بزنیم.

وقتی از گوگل میپرسید «راه های مهاجرت به کانادا» گوگل به تک تک کلمات این جمله به عنوان واحد های جدا از هم نگاه نمیکند، بلکه مفهوم هر کدام از این کلمات را از روی ارتباط آن ها با یکدیگر تشخیص میدهد. در این مثال اگر حرف اضافه «به» را تبدیل به «از» کنیم، معنی جمله کاملاً عوض میشود.

  • قبل از آپدیت BERT: گوگل متوجه تفاوت حرف اضافه «به» و «از» نیست و تنها نتایج مربوط به مهاجرت کانادا را نشان میدهد.
  • بعد از آپدیت BERT: گوگل متوجه تفاوت معنی این دو حرف اضافه میشود و با جستجوی هر کدام، نتایج مربوط به یک نوع را نشان میدهد.

جالب است بدانید که این اختراعات جذاب اتفاق تازه ای نیستند و محققان هوش مصنوعی گوگل در سال 2018 در یک مقاله آموزشی معتبر درباره هوش مصنوعی گوگل و تاثیر آن در درک زبان انسان به صورت کلی آن ها را معرفی کردند.

طبق اطلاعاتی که در این مقاله آمده، آپدیتBERT میتواند کاری کند تا ماشین ها (مثل الگوریتم ها، کامپیوتر ها و…) زبان محاوره را با سرعت و آسانی بیشتری تحلیل کنند و در نتیجه درصد برداشت اشتباه از زبان انسان به شدت کاهش یابد. به این فرآیند در عمل NLP یا Natural Language Processing میگویند که میتوان از آن به عنوان هسته اصلی الگوریتم برت یاد کرد.

به طور خلاصه میتوانیم بگوییم:

  1. الگوریتم ها میتوانند زبان ما را درست به همان شیوه ای درک کنند که ما از آن استفاده میکنیم
  2. الگوریتم های سرچ گوگل میتوانند با درک بهتر زبان ما، کوئری های کاربران را با دقت بیشتری تحلیل کنند

مختص شما:  الگوریتم freshness

در نتیجه داریم:

برای دیدن همه  لیست الگوریتم های گوگل اینجا کنید

درک بهتر زبان انسان + دقت بیشتر در تحلیل کوئری کاربران = نتایج دقیق تر به هدف جستجوی کاربر

"<yoastmark

تاثیر BERT Algorithm در سئو و روش های بهینه سازی برای آن

BERT Algorithm یکی از کارهایی خوبی که انجام میدهد،
پیش بینی هدف جستجو کاربر با درصد خطای پایین است.
این یعنی اگر شما یکی از کلمات عبارتی را اشتباه تایپ کنید ولی بقیه کلمات یک مفهوم داشته باشند،
گوگل به درستی متوجه منظور شما میشود
و در کمال تعجب می بینید در نتایج همان چیزی را به شما نشان میدهد که در ذهن شما بوده!

پس میتوانیم اینطور نتیجه بگیریم که هدف اصلی الگوریتم BERT، درک بهتر و دقیق تر هدف جستجوی کاربر است.

نتیجه گیری: به جای اهمیت به ماشین ها، به زبان محاوره کاربران خود توجه بیشتری نشان دهید.

فقط چند لحظه به انواع روش های ماشینی در سئو فکر کنید: افزونه یوآست وردپرس، تکرار کلمه کلیدی، سئو کلاه سیاه

حالا دیگر خیالتان راحت شده که مسیری که گوگل در پیش گرفته، دقیقاً مخالف ماشینی شدن است؛ درست برعکس، گوگل هر روز دارد بیشتر شبیه انسان میشود، شبیه او فکر میکند و به همین دلیل بهتر میتواند در جستجوی اینترنتی به شما کمک کند.

پس با تمام این توضیحات باید به شما بگوییم که بهتر است
در محتوای سایت خود، درست به زبان کاربر خود حرف بزنید
و با استفاده از این زبان، ارزشمندترین محتوا را در اختیار او قرار دهید.

پس نتیجه های زیر را میتوان از این تغییر رویکرد دریافت کرد

محتوای طولانی دیگر مثل سابق ارزشمند نیست.

آمارها نشان می دهند که بعد از آپدیت BERT محتوای طولانی یا به اصطلاح SkyScraper ها اهمیت شان را از دست داده اند.
قبلا گفته می شد که محتوای طولانی همیشه بهتر است و رتبه ی خوبی می گیرد.
مثلا اگر الان سرچ کنید How Does Sharing Economy Work محتوایی که رتبهِ ی اول را به خود اختصاص داده است
تنها و تنها 411 کلمه دارد.
حالا چرا این محتوای کوتاه توانسته است رتبه ی خوبی بگیرد؟
چون بهترین و کامل ترین جواب را ارائه کرده است.

مختص شما:  الگوریتم دزد دریایی گوگل

"<yoastmark

 

تاثیر برت در روش های تولید و بازاریابی محتوا

اولین تغییر که با روی کار آمدن مدل زبانی جدید گوگل به سئوکاران واجب میشود،
تغییر در تولید محتوا و به خصوص محتوای متنی است.
روش های قدیمی تولید محتوا مثل تکرار کلمه کلیدی یا سبز کردن چراغ YOAST وردپرس برای دیده شدن در گوگل دیگر اثرگذار نخواهند بود.به جای آن، باید با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی، بتوانیم به طور دقیق تری هدف جستجوی کاربران را درک کنیم
و با همان زبانی که کاربران در حال جستجو هستند، شروع به تولید محتوا کنیم.

به طور مثال بخش People Also Ask یا پیشنهاد های گوگل در زبان فارسی میتوانند درست مانند یک قطب نما، راه درست تولید و بازاریابی محتوا را در عصر پادشاهی BERT به ما نشان دهند.

روی کلیدواژه های Long-Tail و سوالات تمرکز کنید.

اینکه از کلمات و اصطلاحات Long-Tail و سوالات استفاده کنیم چیز جدیدی نیست.
حتی 5 سال پیش هم استفاده از این کلیدواژه ها رایج بود.
اما آپدیت BERT اهمیت این کوئری ها را چند برابر کرد.
حالا اهمیت غلظت کلیدواژه ها کمتر شده است.
کافیست شما یک سوال مطرح کنید و به آن جواب دهید.

حرف اخر

در ضمن، طبق گفته گوگل، این به‌روزرسانی 10 درصد نتایج جستجو را دست خوش تغییر میدهد.
یعنی از هر 10 نتیجه، حتماً یکی از آن ها از مدل جدید زبانی bert گوگل استفاده کرده اند.
پس اگر بخواهیم این به‌روزرسانی را به همه کوئری ها تعمیم دهیم، نمیتواند خیلی درست باشد.

  • علی عارف نیا
  • ۰
  • ۰

الگوریتم پاندا گوگل چیست

الگوریتم پاندی گوگل چیست ؛ در این مقاله به برسی یک از مهم ترین الگوریتم های گوگل میپردازیم. در این مقاله پاندا را بطور کامل می اموزید.
سئو بلک برای تمام پاندا دوستان عرصه دیجیتال ارزوی موفقیت میکند.

الگوریتم پاندا گوگل چیست

الگوریتم پاندا گوگل چیست

 

مقدمه ای بر الگوریتم پاندا گوگل چیست

تا قبل از سال 2011 موتور جستجوی گوگل با چالشی جدی مواجه شده بود.

به طوری که خیلی از سایت هایی که محتوای بی ارزش تولید می کردند و یا اینکه از لینک های اسپم استفاده می کردند.

به واسطه استفاده از یک سری روش های سئو کلاه سیاه ، در نتایج جستجوی گوگل رتبه های بالا را در اختیار داشتند.

برای دیدن همه  لیست الگوریتم های گوگل اینجا کنید

این امر موجب نارضایتی کاربران شده بود!!!

زیرا اکثر کاربران بعد از جستجوی کلمه یا عبارت مد نظر خود ، جواب درستی را دریافت نمی کردند.

در عوض گوگل سایت هایی را به آن ها پیشنهاد می کرد که محتوای کم ارزش و ضعیفی را داشتند و حتی در برخی موارد محتوای آن ها هیچ ربطی به موضوع عبارت جستجو شده نداشت.

و فقط به واسطه ضعف گوگل در زمینه الگوریتم امتیاز دهی ، در رتبه های بالای گوگل جا خوش کرده بودند.

در ابتدا پاندا به صورت یک آپدیت مجزا منتشر شد، اما بعدها و در مارس 2012 به دلیل بازخورد مثبت کاربران به جزیی از هسته اصلی الگوریتم گوگل تبدیل گردید.

الگوریتم پاندا گوگل چیست ؟

الگوریتم پاندا گوگل Google Panda Algorithm به زبان ساده، بر کیفیت محتوای ارائه شده در سایت نظارت دارد، وظیفه پاندای گوگل است که محتوای کپی شده، محتواهای کوتاه، صفحات تکراری و بی ارزش را بررسی کند و بهترین سایت های دارای ارزش محتوایی بالا را که از قوانین گوگل پیروی می کنند انتخاب و سایت های نامعتبر را حذف کند، در این صورت کاربران با اعتماد بیشتری می توانند از وب سایت های موجود استفاده کنند.

مختص شما:  الگوریتم های سرچ گوگل

در ایران و زبان فارسی تقریبا از سال 2013 اثرگذاری الگوریتم پاندا بر نتایج کم کم آغاز شد و محتواهای کپی بویژه سایت های که از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده میکردند، کم کم از نتایج گوگل حذف شدند یا بعبارتی دچار پنالتی گوگل شدند.

الگوریتم پاندا گوگل چیست
الگوریتم پاندا گوگل چیست

الگوریتم پاندا و فاکتورهای منفی تاثیرگذار بر سئو

  • محتوای بسیار کم

    صفحات اینترنتی که دارای محتوای مرتبط بسیار کمی هستند و از نظر متنی نیز بسیار قلیل می باشند. مانند صفحاتی که دارای موضوعات متنوع اما اطلاعات بسیار کمی در هر مورد هستند.

  • محتوای تکراری یا کپی شده

    محتوای کپی شده در بسیاری از جاهای اینترنت وجود دارد. تکرار محتوا حتی در سایت خود شما هم می تواند اتفاق بیفتد. زمانی که یک متن مشخص را در چندین صفحه به صورت تکراری کپی می کنید، احتمالا با این مشکل مواجه خواهید شد. به عنوان مثال یک شرکت ممکن است 10 صفحه با نام ده شهر ایجاد کند و خدمات خود را به یک شکل در هر ده صفحه تکرار کند.

  • محتوای ضعیف

    صفحاتی که شامل اطلاعات بسیار کمی درباره موضوع خود هستند.

محتوای ضعیف
محتوای ضعیف
  • فقدان آتوریتی و اعتبار

    محتوایی که توسط منابعی تولید می شوند که دارای اعتبار تایید شده ای نیستند. گوگل در این زمینه تاکید کرده است که سایت هایی که نمی خواهند تحت تاثیر منفی پاندا قرار گیرند، می بایست تلاش کنند تا با انتشار اطلاعات مفید، اعتبار خود را در بین کاربران افزایش دهند.

  • مزرعه محتوا (Content Farming)

    صفحات بسیار زیاد بی کیفیت که اغلب محتوای خود را از سایت های دیگر جمع آوری می کنند.
    به عنوان مثال می توان به وبسیات هایی اشاره کرد که صفحات زیادی را با موضوعات گرفته شده از کلمات کلیدی مورد جستجو در گوگل، جمع آوری می کنند و محتوای بی ارزشی را درباره آن تولید کرده و بدون اینکه خواسته کاربران را در نظر بگیرند، می خواهند رتبه های بالا در نتایج جستجو کسب کنند.

  • محتوای بی کیفیت تولید شده توسط کاربران

    به عنوان مثال وب سیات هایی که صرفا پست های مهمان که معمولا بسیار کوتاه نیز هستند منتشر می کنند.
    این پست ها نیز کعمولا پر از غلط های املایی بوده و فاقد اطلاعات ارزشمند می باشد.

  • نسبت تبلیغ به محتوای بالا

    صفحاتی که مملو از تبلیغات هستند اما محتوایی ندارند. به بیان دیگر هرگاه حجم تبلیغات وب سایت شما به صورت بنر یا تبلیغات متنی بیش از محتوای هر صفحه باشد.

  • محتوای ضعیف پیرامون لینک های مشخص

    محتوای ضعیفی که صرف با هدف لینک دادن به یک سایت مشخص ایجاد شده است.به عنوان مثالی از این مورد می‌توان به سایت‌هایی اشاره کرد که برای خواندن مطلبی یا دانلود یک فایل، شما را مجبور می‌کنند که عضو فلان کانال تلگرام شوید.

  • وب سایت های بلاک شده توسط کاربران

    سایت هایی که کاربران انسانی به صورت مستقیم یا با افزونه های گوگل کرومآن ها در نتایج جستجو بلاک کرده اند.
    نشان دهنده ی کیفیت پایین آن ها هستند.

وب سایت های بلاک شده توسط کاربران

  • محتوای نامرتبط با عبارت مورد جستجو

    صفحاتی که عنوان می کنند که مطالب مرتبط با عبارت مورد جستجو ارائه می دهند
    اما با ورود به آن با چیز دیگری مواجه می شویم.
    به عنوان مثال فرض کنید به کاربر قول می دهید یک کوپن تخفیف 30 درصدی بدهید و کاربر پس از کلیک با صفحه ای خالی یا حتی صفحه با محتوای نامرتبط روبرو شود.
    اینگونه صفحات با گوگل ناسازگارند و دیر یا زود حذف می شوند.

  • محتوای بی روح

    مقاله ما باید عکس، فیلم و… داشته باشد تا باب میل پاندا شود. البته گوگل بخاطر نبود تصویر در مقاله به ما را تنبیه نمیکند

  • بروز نکردن مطالب قدیمی

    منظور مطالبی است که نیاز به بروز رسانی دارند و در حقیقت منسوخ شده اند

از کجا می‌توان متوجه شد الگوریتم پاندا سایت ما را جریمه کرده است؟

 اگر مطلبی را که در سایتتان منتشر می‌کنید، در صفحه اول گوگل قرار می‌گیرد اما پس از چند روز ناگهان از صفحه اول حذف می‌شود و به صفحه‌های بعدی می‌رود.
 کاهش ورودی‌های سایت از طریق گوگل.
 اگر قبلاً مطالبی که در سایت منتشر می‌کردید سریع در مدت یک روز ایندکس می‌شد ولی اکنون حدود چند روز یا بیشتر طول بکشد.
 برخی از مطالب سایت شما که قبلاً در صفحه اول گوگل بوده اکنون دیگر نیستند.

از کجا می‌توان متوجه شد الگوریتم پاندا سایت ما را جریمه کرده است؟
از کجا می‌توان متوجه شد الگوریتم پاندا سایت ما را جریمه کرده است؟

گوگل از کجا می‌فهمد یک محتوا با کیفیت است یا بی کیفیت؟

از رفتار کاربران
اگر شما یک مطلبی را در سایتتان منتشر کنید و در صفحات اول گوگل هم قرار بگیرد،
اما وقتی درصد زیادی از کاربران روی آن کلیک می‌کنند و پس از باز شدن صفحه سریع آن را می ببندندگوگل با توجه به این رفتارها کم‌کم متوجه می‌شود که مطلبی که شما درج کرده‌اید بی کیفیت و به درد نخور است.هوش مصنوعی گوگل در این سال‌ها به بهترین حالت خود رسیده است دیگر مانند گذشته استفاده از روش‌های تقلب برای بالا آوردن سریع وب سایت، یک اشتباه محض است.

برای دیدن همه  لیست الگوریتم های گوگل اینجا کنید

حرف اخر

بیاد دارید که در مقاله های گذشته بر محتوایی که توسط سایت تولید میشود؛ ناکید زیادی کردیم.
یکی از دایل این تاکیدها الگوریتم پاندای گوگل است.
اگر وب سایت با محتوای با کیفیت تولید کنید، شک نکنید گوگل شما را دوست خواهد داشت
و شما بیش از نیمی از راه سئو سایت را رفته اید.
برای راه های رهایی از خشم پاندا به مقاله راه های خروج از جریمه پاندا مراجعه کنید.

  • علی عارف نیا